Aby złożyć zamówienie telefonicznie należy zadzwonić pod numer +39 0541 623760 od 9.00 do 17.00.
 
  • 0
  • 0

Wysyłka i Dostawa - Przydatne Informacje

Jak złożyć zamówienie w Viadurini?
Jeśli znalazłeś jeden lub więcej produktów, które kochasz, dodaj je do koszyka i kliknij przycisk „Do kasy”. Wypełnij formularz z danymi osobowymi do fakturowania i wysyłki. Przy pierwszym złożeniu zamówienia w Viadurini Twoje dane zostaną zapisane, aby ułatwić przyszłe zakupy.
Viadurini jest upoważniony do sprzedaży online i przestrzega warunków sprzedaży opublikowanych na swojej stronie internetowej.

Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Jeśli masz jeden z naszych kuponów rabatowych, wprowadź kod promocyjny przed potwierdzeniem zamówienia. Ostatnim etapem realizacji transakcji jest sekcja płatności.
Kliknij przycisk „Do kasy”, aby przejrzeć wszystkie elementy w koszyku.
Po zaakceptowaniu warunków sprzedaży możesz sfinalizować zamówienie.
Po złożeniu zamówienia natychmiast otrzymasz potwierdzenie e-mail ze wszystkimi szczegółami zakupu.
Produkty dodane do koszyka nie są automatycznie rezerwowane. Zakup można uznać za ważny zgodnie z drugim artykułem Ogólnych warunków sprzedaży. Zrealizuj zamówienie jak najszybciej, zanim inni klienci będą mogli kupić ten sam przedmiot!

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Bardzo łatwo jest ustalić, gdzie znajduje się Twoja paczka. Zaloguj się i kliknij „moje zamówienia”.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Za każdym razem, gdy złożysz zamówienie, znajdziesz szacunkowy czas dostawy na stronie zakupionych produktów. W przypadku jakichkolwiek opóźnień spowodowanych przez dostawcę, zostaniesz niezwłocznie powiadomiony e-mailem. W przypadku jakichkolwiek problemów i / lub wątpliwości skontaktuj się z nami poprzez e-mail: info@viadurini.pl.

Koszty wysyłki?
Koszty wysyłki są zawsze podawane w koszyku, przed potwierdzeniem zamówienia. Różnią się w zależności od wagi i objętości zakupionych przedmiotów.
Aby uzyskać pomoc na dowolnym etapie zakupu, skontaktuj się z nami pod adresem: info@viadurini.pl.

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie, gdy otrzymam moje zamówienie?
Nie martw się! Jeśli nie ma Cię w momencie przybycia paczki, paczka może pozostać w magazynie przewoźnika. Skontaktuje się z tobą w celu zmiany kolejności dostawy.

Co robić podczas dostawy
Kurier poprosi cię o podpisanie dokumentu potwierdzającego, że dostarczył paczkę pod właściwy adres i osobę. Nawet jeśli opakowanie nie jest zauważalnie uszkodzone z zewnątrz, może zostać uszkodzone od wewnątrz.
Więc proszę, zaakceptuj to, ale napisz: „Zaakceptuj z rezerwacją”. Dowodzi to, że otrzymałeś zamówienie, ale coś poszło nie tak.

Czy wysyłacie za granicę?
Tak! Wyślij e-mail na adres info@viadurini.pl i podaj kraj docelowy z dokładnym adresem. Podamy informacje i koszty.

Newsletter

Newsletter
© Viadurini -NIP IT 04187360401 - Prywatność i Pliki Cookie