Wysyłka i Dostawa - Przydatne Informacje

Jak złożyć zamówienie w Viadurini?
Jeśli znalazłeś jeden lub więcej produktów, które kochasz, dodaj je do koszyka i kliknij przycisk „Do kasy”. Wypełnij formularz z danymi osobowymi do fakturowania i wysyłki. Przy pierwszym zamówieniu w Viadurini Twoje dane zostaną zapisane, aby ułatwić przyszłe zakupy.
Viadurini jest upoważniony do sprzedaży online i przestrzega warunków sprzedaży opublikowanych na swojej stronie internetowej.

Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Jeśli posiadasz jeden z naszych kuponów rabatowych, wprowadź kod promocyjny przed potwierdzeniem zamówienia. Ostatnim etapem realizacji transakcji jest sekcja płatności.
Kliknij „Kasa”, aby przejrzeć wszystkie elementy w koszyku.
Po zaakceptowaniu warunków sprzedaży możesz sfinalizować zamówienie.
Po złożeniu zamówienia natychmiast otrzymasz potwierdzenie e-mail ze wszystkimi szczegółami zakupu.
Produkty dodane do koszyka nie są automatycznie rezerwowane. Zakup można uznać za ważny zgodnie z drugim artykułem Ogólnych warunków sprzedaży. Zrealizuj zamówienie tak szybko, jak to możliwe, zanim inni klienci będą mogli kupić ten sam przedmiot!

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Bardzo łatwo jest sprawdzić, gdzie znajduje się twój produkt. Wystarczy wejść do obszaru „mój profil”, kliknąć „moje zamówienia”, gdzie można zobaczyć wszystkie swoje zamówienia wraz z ich specyfikacjami.
Gdy tylko towary będą gotowe do wysyłki, powiadomimy Cię e-mailem, że Twoja paczka ma zostać dostarczona.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Za każdym razem, gdy złożysz zamówienie, znajdziesz szacowany czas dostawy na stronie zakupionych produktów. W przypadku jakichkolwiek opóźnień spowodowanych przez dostawcę, zostaniesz niezwłocznie powiadomiony e-mailem. W przypadku jakichkolwiek problemów i / lub wątpliwości skontaktuj się z nami poprzez e-mail: info@viadurini.pl.

Koszty wysyłki?
Koszty wysyłki są zawsze podawane w koszyku, przed potwierdzeniem zamówienia. Różnią się w zależności od wagi i objętości zakupionych przedmiotów.
Aby uzyskać pomoc na dowolnym etapie zakupu, skontaktuj się z nami pod adresem: info@viadurini.pl.

Którzy kurierzy zajmą się moją paczką?
viadurini.it wybrał profesjonalnych partnerów, którzy zarządzają przesyłkami:

     - W przypadku produktów o masie od 0 do 30 kg - przesyłka ekspresowa
     - Przedmioty o wadze od 30 kg do spedytora specjalizującego się w dostawie mebli

Jesteśmy również w stanie, na podstawie umowy, dokonywać dostaw na podłogę.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie, gdy otrzymam moje zamówienie?
Nie martw się! Jeśli nie jesteś w miejscu, w którym przybywają towary, towary mogą zostać pozostawione w magazynie przewoźnika. Skontaktuje się z tobą w celu zmiany kolejności dostawy.

Co robić podczas dostawy
Kurier poprosi cię o podpisanie dokumentu potwierdzającego, że dostarczył paczkę pod właściwy adres i osobę. Nawet jeśli opakowanie nie jest zauważalnie uszkodzone z zewnątrz, może zostać uszkodzone od wewnątrz.
Więc proszę, zaakceptuj to, ale napisz: „Zaakceptuj z rezerwacją”. Dowodzi to, że otrzymałeś zamówienie, ale coś poszło nie tak.

Czy
wysyłasz za granicę? Tak, robimy! Wyślij e-mail na adres info@viadurini.pl i wskaż kraj docelowy z dokładnym adresem. Podamy informacje i koszty.
Email Newsletter
Newsletter